A firma ogłosiła w środę, że wewnętrzna podstawa nazywa się teraz Kraft Mac & Cheese, co „ma na celu odzwierciedlenie sposobu, w jaki fani organicznie mówią o marce”. Paczki z nową nazwą trafią na półki sklepowe w sierpniu.
Wraz z akronimem kupujący zauważą, że pudełko otrzymuje subtelną metamorfozę, która obejmuje zaktualizowane logo, nadruk i monochromatyczny kolor niebieski, który „wzmacnia najbardziej charakterystyczny atut marki – uśmiech makaronu”.
Przystępność makaronów i serów Krafta była ostatnio hitem. W ostatnich miesiącach dziesiątki jej produktów odnotowały wzrosty cen, w tym 3,5% wzrost ceny opakowania EZ Mac i 20% wzrost ceny za 7,25-uncjową miskę Kraft Big Bowl Macaroni and Cheese.
W liście do dostawców firma stwierdziła, że duży popyt, ograniczenia podaży i niepewność zwiększyły koszty produkcji Kraft, dodając, że „tendencja wzrostowa w zakresie opakowań, transportu, komponentów i kosztów pracy utrzymuje się, osiągając poziomy nienotowane od dziesięcioleci”. Te wyższe koszty spowodowały, że firma zdecydowała się podnieść ceny.
„Nagradzany beeraholik. Fan Twittera. Podróżnik. Miłośnik jedzenia.