beczka z frytkami (CBRL) – Pobierz raport Cracker Barrel Old Country Store Inc. Dla wielu nie jest to nazwa domowa, ale dla innych jest ostoją, jeśli chodzi o dobrą „wiejską kuchnię domową”. Tak czy inaczej, Cracker Barrel to firma i chciała rozszerzyć swój produkt i być może bazę klientów, dodając kolejną opcję do menu, więc dodała popularną opcję od ostatnich lat: wegańskie kiełbaski.
Klienci Cracker Barrel nie lubią zmian
beczka z frytkami Baza klientów wyraziła swoją opinię i nie tylko chcą spróbować nowych wegańskie kiełbaski, ale nie chcą, aby ktokolwiek to robił. Klienci nadal mogą zamówić zwykłą kiełbasę, która zawsze była dostępna w restauracji, ale wydaje się, że jest zirytowany, że pojawiła się opcja dla osób niejedzących mięsa.
Cracker Barrel słynie ze staromodnej domowej kuchni i gablotów z menu – klasyczne zestawy śniadaniowe noszą nazwy „Śniadanie Old Timer”, „Śniadanie Smażone na Wieczór Dziadka” i „Śniadanie Country Boy Cracker Barrel”.
Kiełbasa wegańska kosztuje 3,89 USD, a oryginalne wędzone kiełbaski sieci 3,69 USD, więc są nieco droższe, ale poza tym nie ma dużej różnicy w tych dwóch opcjach. Jednak cena nie wydaje się być częścią, która przeszkadza klientom.
Idź do obserwowania
Co ta zmiana oznacza dla bębnów kruszących
Według niektórych klientów restauracji, którzy wyrażali swoje opinie w mediach społecznościowych na temat dodatkowego wyboru w menu, uważają, że udostępnienie tej opcji klientom całkowicie zepsuło ich postrzeganie restauracji, którą pokochali.
Cracker Barrel nie jest nowy w kontrowersyjnych kwestiach, ponieważ wcześniej był oskarżany i rozstrzygany w związku z dyskryminacją. Pozew złożony przez ponad 40 osób twierdził, że czarni agenci byli poddawani rasistowskim obelgom i siedzieli z dala od innych białych agentów. Postawiła również zarzuty złej obsługi i nieprzygotowanego jedzenia. Pozostawiło to czarny ślad na reputacji sieci, zmuszając ją do rozważenia uczynienia Cracker Barrel miejscem bardziej przyjaznym dla wszystkich swoich klientów.
Dziś Cracker Barrel stawia małe kroki w swojej strategicznej podróży w kierunku różnorodności i integracji. Klienci mogą nie zdawać sobie z tego sprawy, ale ich ulubiony domowy posiłek jest przygotowywany przez firmę, która dostarcza te koncepcje swoim pracownikom, a teraz także swojej bazie klientów. To nie jest ruch w gniewie, ale strategiczny ruch, który ma pomóc biznesowi prosperować.
Wszystkie firmy doświadczyły gwałtownego spadku w 2020 roku, gdy pandemia rozprzestrzeniła się w gospodarce. beczka z frytkami Nie inaczej było i od tego czasu restauracja jest w budowie. Restauracja odbiła się w górę w 2021 r. i od tego czasu powoli spada, a jej cena akcji spadła o około 45% w porównaniu z ceną sprzed pandemii.
Takie spadki są sygnałem alarmowym ze strony Cracker Barrel, która zdecydowała się dotrzeć do nowej, bardziej dbającej o zdrowie bazy klientów. Jest to rozsądne posunięcie, ponieważ historyczna baza klientów okazała się niewystarczająca do utrzymania biznesu w obecnym stanie. Ale jedno jest pewne: ostatnim ludziom nie zależy na zmianie trochę.
„Nagradzany beeraholik. Fan Twittera. Podróżnik. Miłośnik jedzenia.