„Zainspirowaliśmy się światem snów za pomocą kolorów Technicolor, dodając gamę żywych smaków do wspaniałego smaku Coca-Coli” – dodał rzecznik.
„Dreamworld” to czwarty napój stworzony przez Coca-Cola Creations, nową innowacyjną platformę Coca-Coli skupiającą się na przedmiotach o ograniczonym czasie trwania z komponentem cyfrowym. Creations to dla Coca-Coli sposób na podkreślenie swojego podstawowego produktu, jednocześnie starając się zachęcić graczy i młodszą publiczność do gry.
Produkty takie jak „Dreamworld”, które reklamują koncept, a nie smak, są sposobem na wywołanie rozmowy o Coca-Coli.
Każdy smak Coca-Coli Creations jest wprowadzany wraz ze specjalistycznym doświadczeniem online, a Dreamworld nie jest wyjątkiem.
Puszki i butelki Dreamworld są dostarczane z kodami QR, które zapewniają dostęp do wirtualnego „doświadczenia muzycznego” w rzeczywistości rozszerzonej, w której ludzie mogą słuchać muzyki z obrazu DJ-a i grać w gry. Klienci mogą również zaopatrzyć się w cyfrowe ubrania inspirowane Dreamworld w Internecie.
Osoby, które chcą wypróbować Dreamworld, mogą kupić go w USA i Kanadzie od 15 sierpnia przez ograniczony czas. Produkt będzie dostępny w odmianach zwykłych i bezcukrowych.
„Nagradzany beeraholik. Fan Twittera. Podróżnik. Miłośnik jedzenia.