Sprawdź, co kliknięto na FoxBusiness.com
W tym sezonie występ na Super Bowl będzie miał nowego sponsora.
Narodowy Związek Piłki Nożnej W czwartek Apple ogłosiło, że Apple Music jest nowym partnerem Super Bowl Halftime Show.
Wieloletnie partnerstwo rozpocznie Super Bowl LVII, który odbędzie się w niedzielę 12 lutego 2023 r. w Glendale w Arizonie.
„Z dumą witamy Apple Music w rodzinie NFL jako naszego nowego partnera podczas Super Bowl Halftime Show” – powiedział w oświadczeniu starszy wiceprezes ds. strategii partnerskiej NFL Nana-Yaw Asamoah. „Nie mogliśmy sobie wyobrazić partnera bardziej pasującego do najczęściej oglądanych występów muzycznych na świecie niż Apple Music, usługa, która bawi, inspiruje i motywuje miliony ludzi na całym świecie poprzez połączenie muzyki i technologii”.
Zmagania super turniejów eskalowały do rekordów jako zakłady sportowe online na nas
Shakira i Jennifer Lopez występują podczas pierwszej połowy meczu piłki nożnej NFL Super Bowl 54 pomiędzy Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers w niedzielę 2 lutego 2020 r. w Miami Gardens na Florydzie. (AP Photo/Seth Wenig/AP Newsroom)
Ekskluzywne szczegóły i zajawki, które prowadzą do Muzyka Apple Pokaz Super Bowl Halftime będzie można oglądać, śledząc AppleMusic na TikTok, Instagramie i Twitterze.
„Muzyka i sport zajmują szczególne miejsce w naszych sercach, dlatego jesteśmy bardzo podekscytowani, że Apple Music stanie się częścią muzyki i największą sceną w piłce nożnej” – powiedział Oliver Chaucer, wiceprezes Apple Music and Beats. „Nie możemy się doczekać kolejnych epickich występów w przyszłym roku i później dzięki Apple Music Super Bowl Halftime Show”.
Słodki pies-robot Kia wygrywa Super Bowl of Automotive Deals
Na tej ilustracji na zdjęciu logo platformy strumieniowej Apple Music jest wyświetlane na ekranie komputera. (Chesnot / Getty Images / Getty Images)
Ponad 120 milionów widzów obejrzało Super Bowl LVI Na początku tego roku odbył się pokaz przerwy, w którym wzięli udział czołowi muzycy, w tym Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem i Mary J.
Wykonawcy Pepsi Super Bowl LVI Halftime Show Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige i Kendrick Lamar. (dzięki uprzejmości Rock Nation)
Według Variety, Pepsi jest sponsorem serialu przez ostatnie 10 lat i ogłosiła w maju, że nie będzie już sponsorem.
KLIKNIJ TUTAJ, ABY PRZECZYTAĆ WIĘCEJ O FOX BUSINESS
Poprzednie pokazy Super Bowl Halftime to The Weeknd, Jennifer Lopez, Shakira, Beyoncé, Justin Timberlake, Lady Gaga, Katy Perry, Bruno Mars, Prince i Madonna i nie tylko.
. „Oddany pisarz. Przyjazny pionier kawy. Czytelnik. Fanatyk internetu. Miłośnik muzyki. Adwokat alkoholu”.