Instagram ogłaszać Mnóstwo nowych funkcji dla rywala TikTok już dziś, w tym nowy sposób edytowania filmów i znajdowania popularnych treści.
Największa zmiana w procesie edycji wideo. Użytkownicy będą teraz mogli edytować przesłane wideo, audio, naklejki i nakładki tekstowe na tym samym ekranie, zamiast robić to w osobnych krokach. Zrzuty ekranu udostępnione przez firmę pokazują funkcję edycji osi czasu podobną do tej, którą ma TikTok, która pomaga w układaniu klipów audio i wideo oraz sprawia, że przejścia są płynniejsze.
Użytkownicy Instagrama będą mieli również nowy sposób wyszukiwania popularnych filmów. Trendy i wyzwania, które są łatwe do odtworzenia, są częścią tego, co uczyniło TikTok takim inkubatorem wirusowych treści, i do tej pory nie było szybkiego sposobu na stwierdzenie, co zyskuje na popularności na Reels. Nowa strona Reels gromadzi popularne hashtagi i piosenki na Instagramie, a także liczbę filmów wykorzystujących ten konkretny dźwięk. Użytkownicy mogą następnie zapisać dźwięk na później lub zastosować go bezpośrednio do swojego wideo.
Aktualizacja zawiera również narzędzia dla twórców treści do analizowania wydajności ich treści i interakcji z fanami. Nowy dodatek do pulpitu analitycznego pokaże całkowity czas, jaki widzowie spędzają na oglądaniu filmu, w tym powtórki, a także średni czas oglądania wideo, a także powiadomi twórcę, gdy nowy obserwujący znajdzie go za pośrednictwem filmu.
Zadowolenie twórców treści z tego, jak zarabiają pieniądze na platformie, było wyzwaniem zarówno dla Instagrama, jak i TikToka — oba naprawiają lub obcinają pieniądze w celu nagradzania użytkowników za treści o wysokiej wydajności. Alternatywą dla monetyzacji treści są wirtualne wskazówki od fanów, TikTok, YouTube i YouTube Instagram Wszystkie zawierają kopię funkcji. Nowa aktualizacja funkcji prezentów Reels dla twórcy pokaże, że fani przesłali mu prezent; Będą wtedy mogli go zidentyfikować, klikając ikonę serca.
. „Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Bacon geek. Badacz internetu. Hipsterski miłośnik telewizji”.