❘ opublikowany: 2023-10-22T12:41:58
❘ Zaktualizowano: 2023-10-22T12:42:09
Gracze Baldur’s Gate 3 przenieśli się do Wpis na Reddicie Aby zaapelować bezpośrednio do programisty o dodanie jednej godnej uwagi funkcji.
Baldur’s Gate 3 niewątpliwie będzie jedną z gier roku. Niezwykle szerokie i rozgałęzione opcje narracji, intuicyjna rozgrywka i niezapomniana obsada postaci sprawiają, że jest to naprawdę wyjątkowa gra w swoim gatunku.
Zakres gry jest niewątpliwie jednym z jej najbardziej imponujących osiągnięć, ale efektem ubocznym jest to, że stwarza więcej problemów, którymi należy się zająć.
Artykuł kontynuowany po reklamie
Wpis jednego z graczy na Reddicie miał na celu podkreślenie jednej z tych kwestii, co doprowadziło do znaczących wezwań do dodania ważnej funkcji, która radykalnie zmieniłaby sposób prowadzenia dialogu w Baldur’s Gate 3.
Gracze domagali się bardziej złożonego i wszechstronnego systemu dialogów
Interakcje pomiędzy postacią gracza a postaciami niezależnymi stanowią główną dynamikę wpływającą na przebieg historii. W nieco dziwnej decyzji deweloper Larian Studios podjął decyzję, aby postać najbliższa NPC była tą, która będzie prowadzić rozmowę, gdy rozpocznie się dialog.
Mniej reklam|Tryb ciemny|Gry, telewizja, filmy i programy technologiczne
Artykuł kontynuowany po reklamie
Kiedy jeden z użytkowników zamieścił swoje przemyślenia na temat tego, dlaczego to połączenie było złe, inni szybko odpowiedzieli, proponując potencjalne rozwiązanie. Użytkownik Voidbearer2kn17 zasugerował, że zezwolenie innym członkom drużyny na udział w rozmowach mogłoby rozwiązać problem.
Inni szybko się zgodzili, a jedna powiedziała: „Tak, cały ten problem można rozwiązać poprzez prostą możliwość przekazania rozmowy innej postaci. Weź dziwną książkę? Chodź Gail. Czy potrzebujesz Kool-Aid Mana? drzwi? Karlach, nie śpisz. „Chcesz powiedzieć strażnikowi, że na pewno nie włożyłeś tej włóczni +1 w spodnie? Bard tuff, twoja kolej.”
Artykuł kontynuowany po reklamie
Niemożność pogodzenia wszystkich w danym momencie z pewnością podważa ideę stosowania zrównoważonej partii. Poddaje także historię sporej ilości RNG niż tylko rzucanie kostkami.
Ponieważ deweloper wykazał się niezwykłą proaktywnością w rozwiązywaniu problemów i dodawaniu funkcji, o które bardzo prosino, nie jest wykluczone, że Baldur’s Gate 3 wkrótce będzie miało bardziej złożony system interakcji.
. „Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Bacon geek. Badacz internetu. Hipsterski miłośnik telewizji”.