Gracz Manor Lords spędził ponad 50 godzin, tworząc miasto tak duże, że doprowadziło grę strategiczną do granic możliwości – wyczyn, który „zaimponował” twórcy gry.
Redditor Busy-Shallot podzielił się swoim niesamowitym wyczynem w poście zamieszczonym poniżej, przedstawiającym największe miasto w Manor Lords, jakie widziałem przeglądając sieć. W poście brzmiał: „Osiągnąłem cel mojej podróży, docierając do 4548 osób na jednym obszarze”.
Duże miasto, 4,5 tys. mieszkańców. Ukończ projekt z r/ManorLords
Pan dworu nazwał to przedsięwzięcie „Projektem Słowiańskim”, którego celem było „posiadanie jak największej populacji na jednym obszarze bez żywności i opału”. Projekt zakończył się sukcesem – to miasto ma największą znaną dotychczas populację Lordów Manor – choć zwycięstwo nie przyszło bez poświęceń, ponieważ wielu NPC zginęło z powodu zimy bez jedzenia i paliwa.
Jednakże umieszczenie wielu mieszkańców wioski w jednym pliku zapisu ma swoje konsekwencje. Zamiast bezrobocia i braku miejsca, które zwykle występują w gęsto zaludnionych obszarach, miasto sprawiło, że gra „nie jest już w pełni grywalna”, a „znalezienie ścieżki praktycznie nie istnieje”.
Jeśli chcesz pobić lub dorównać obecnemu rekordowi, główny projektant twierdzi, że zalogował się w grze przez około 92 godziny i od 50 do 70 godzin w megamieście powyżej. Mam zatem nadzieję, że komuś uda się pobić ten rekord [they have] Więcej pamięci” – podsumowuje konstruktor.
Takim rekordem zainteresował się nawet Greg Styczeń, (w większości) jedyny twórca gry. „To jest ogromne, podoba mi się” – Syczeń Komentarz Przed zobowiązaniem się do „kontynuowania pracy nad ulepszeniami”, aby ludzie mogli nadal gromadzić mieszkańców wsi bez żalu i opóźnień.
Nie martwcie się, gracze Manor Lords, gra nie miała na celu nazwania waszego miasta „Loserville” – to po prostu ukłon w stronę Tarantino.
. „Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Bacon geek. Badacz internetu. Hipsterski miłośnik telewizji”.