Metatesty trzymają Twojego Instagrama jako zakładnika z reklamami, których nie można przewijać

Meta testuje reklamy na Instagramie niemożliwe do pominięcia, o których jako pierwszy poinformował: TechCrunch W poniedziałek wraz z cierpliwością każdego użytkownika, który musi znosić tę funkcję. Reklamy niemożliwe do pominięcia, z którymi niektórzy użytkownicy podzielili się w ten weekend swoimi doświadczeniami na innych platformach mediów społecznościowych, zmuszają użytkowników do przejrzenia reklamy czasowej, zanim będą mogli przewinąć do przodu.

„Zawsze testujemy formaty, które mogą przynieść wartość reklamodawcom” – powiedział w oświadczeniu rzecznik Meta dla Gizmodo. „W miarę testowania i zdobywania wiedzy będziemy dostarczać aktualizacje, jeśli te testy doprowadzą do jakichkolwiek oficjalnych zmian w produkcie”.

Ach tak, najnowszy trend w mediach technicznych dobiega końca: generowanie większej wartości dla reklamodawców. Rozrośnięte firmy, takie jak Meta, nie mogą już powiększać swoich baz użytkowników (zbyt dużych), dlatego starają się uzyskać większy zysk z każdego użytkownika. Powiększanie bazy użytkowników wiąże się z zapewnianiem lepszych wrażeń w celu przyciągnięcia użytkowników, ale firmy te próbują teraz dowiedzieć się, ile reklam zobaczą, zanim opuszczą aplikację.

To samo dzieje się z firmami zajmującymi się streamingiem. Dostępne w serwisach Netflix, Max i Prime Video Twórz więcej reklam I Podjęto rygorystyczne działania przeciwko udostępnianiu haseł w zeszłym roku. YouTube również odkrył błąd, który doprowadził do powstania aplikacji Prawie bezużyteczny z większością programów blokujących reklamy. Być może przez ostatnie 20 lat żyliśmy w złotym wieku mediów, ale quiz na Instagramie jest najnowszym sygnałem, że złoty wiek już się skończył.

Gdy zobaczysz tę funkcję, na Instagramie pojawi się wyskakujący komunikat: „Oglądasz przerwę na reklamę”. „Przerwy na reklamy to nowy sposób wyświetlania reklam na Instagramie. Czasami może być konieczne obejrzenie reklamy przed kontynuowaniem przeglądania.

READ  Przeglądarka Chrome na iOS pozwala teraz przenieść pasek adresu na dół

Jak zawsze w przypadku testów funkcji, nie ma gwarancji, że Meta rozpowszechni tę funkcję. Po prostu próbują. Ta funkcja nie wydaje się zbyt skomplikowana technicznie, więc to tak, jakby Instagram sprawdzał, czy tak jest Ty, Drogi użytkowniku Gotowy sobie z tym poradzić. Firma chce wiedzieć, czy dobrze reagujesz na reklamodawcę, który uniemożliwia korzystanie z Twojego Instagrama na 5–10 sekund, podczas gdy ten próbuje Ci coś sprzedać.

TikTok przeprowadził niedawno podobne testy, aby zwiększyć skuteczność reklam. Aplikację zaproponowano wykorzystując AI to Niech każdy film na platformie będzie reklamą Dla sklepu TikTok. Proponowane zmiany podkreślają, że obecnie media społecznościowe w mniejszym stopniu służą do łączenia Cię z innymi ludźmi, a bardziej do łączenia Cię z reklamodawcą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *