NBA i Take-Two pracują nad ponownym wyobrażeniem sobie NBA 2K League i przekształceniem jej w globalną firmę zajmującą się rozrywką cyfrową. Kierując się nową, odważną wizją, przyszły biznes połączy korzenie marek NBA i Take-Two i będzie starał się przyciągnąć konsumentów, którzy żyją i bawią się tam, gdzie spotykają się popkultura, gry i koszykówka. Projekt obejmie nową markę mediów cyfrowych, wciągające wydarzenia na żywo i odnowioną ligę rywalizacji 2K.
- Marka mediów cyfrowych:Głównie działający silnik rozrywki społecznościowej, oferujący styl dźwięku i treści odzwierciedlający sposób, w jaki młodsi fani rozumieją swój świat i wchodzą w interakcję z nim.
- Imprezy na żywo: Wciągające doświadczenia, które ożywiają mieszany świat koszykówki i popkultury w zabawnym i zabawnym otoczeniu.
- Liga 2K: Bardziej dynamiczna i przystępna liga rywalizacji, w której biorą udział gracze NBA i celebryci, czerpiąca z pasji dziesiątek milionów graczy i fanów 2K.
Media społecznościowe i platformy gier radykalnie zmieniły sposób, w jaki fani konsumują sport i wchodzą w interakcje z nim. Nasze nowe przedsięwzięcie znajduje się na przecięciu tych zmian technologicznych i behawioralnych i będzie działać na rzecz budowania, angażowania i aktywowania szerszej bazy fanów zanurzonych w koszykówce i kulturze.
Z niecierpliwością czekamy na kolejny rozdział naszej podróży, a w nadchodzących miesiącach udostępnimy więcej szczegółów na temat naszego sezonu konkurencyjnego 2025.
. „Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Bacon geek. Badacz internetu. Hipsterski miłośnik telewizji”.