Protrumpowski super PAC twierdzi, że od teraz do Święta Pracy wyda 100 milionów dolarów na reklamy



CNN

Super PAC powiązany z kampanią byłego prezydenta Donalda Trumpa twierdzi, że od chwili obecnej do Święta Pracy wyda 100 milionów dolarów na reklamy, ponieważ Trump będzie chciał odzyskać dynamikę, która zatrzymała się, odkąd Kamala Harris pozbawiła Demokratów mandatu kandydatki na prezydenta.

Inwestując 100 milionów dolarów, Make America Great Again, Inc. uruchomi 70 milionów dolarów w reklamach telewizyjnych i cyfrowych w Michigan, Wisconsin, Nevadzie i Karolinie Północnej oraz rozszerzy swoje działania w Pensylwanii, Gruzji i Arizonie. Dyrektor zarządzający grupy David Lee i starszy doradca Chris Grant napisali w nowej nocie. .

Z notatki MAGA Inc., skierowanej do „zainteresowanych stron”, wynika, że ​​PAC będzie w dalszym ciągu próbował przedstawiać Harrisa jako „najbardziej radykalnego liberała, jaki kiedykolwiek kandydował na prezydenta” i „najniebezpieczniejszego ekstremisty o miękkim charakterze”. Jak czytamy w notatce, reklamy będą podkreślać historię wiceprezydenta w zakresie imigracji i jego staż na stanowisku prokuratora okręgowego w San Francisco.

Trump i jego kampania skupiali się szczególnie na imigracji i fałszywie przedstawiali Harrisa jako „cara granicznego” administracji Bidena, choć nigdy nie postawiono mu zarzutów o nadzorowanie granicy amerykańsko-meksykańskiej. Został wyznaczony przez prezydenta Joe Bidena, aby zająć się pierwotnymi przyczynami migracji.

Była polityka Pierwszy, który zgłosi W notatce od MAGA Inc.

Trump i jego kampania usilnie starają się przeprowadzić trwały atak na Harrisa, który w zeszłym miesiącu wydał setki milionów dolarów, zmniejszając przewagę Trumpa w sondażach nad Bidenem. Po drodze Trump próbował różnych linii ataku na Harris — na przykład wielokrotnie atakował jej tożsamość rasową, oskarżał ją o fałszywe przedstawianie swojego dziedzictwa i podkreślał postępową politykę, dla której Harris wcześniej wyrażał poparcie, a obecnie się od niej stroni.

Jak wcześniej informowało CNN, MAGA Inc. W maju zebrała od darczyńców prawie 70 milionów dolarów i podzieliła się planami wydania 100 milionów dolarów tego lata w kluczowych stanach będących polami bitew. W tym czasie MAGA Inc. Taylor Pudovich, dyrektor generalny , sporządził plany wzmocnienia Trumpa w Pensylwanii, Gruzji, Nevadzie i Arizonie.

READ  Dane z Florydy budzą nowe pytania dotyczące lotów migracyjnych DeSantis

MAGA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Do poniedziałku wydał już 111,6 mln dolarów na reklamy popierające Trumpa, w tym reklamy cyfrowe, do 2023 r. Super PAC odegrał kluczową rolę w płatnych wiadomościach Trumpa w pierwszych i ostatnich miesiącach letnich, kiedy kampania Trumpa była głównie nie emitowana. Ponieważ Trump został przypuszczalnym kandydatem Partii Republikańskiej po Superwtorku w marcu, MAGA Inc. Do poniedziałku wyemitowano reklamy o wartości 71,2 miliona dolarów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *