W związku z utrzymującym się kryzysem aplikacji Sonos zwalnia 100 pracowników

Według źródła zaznajomionego z sytuacją Sonos zwolnił dziś rano około 100 pracowników KrawędźCięcia objęły wszystkie działy firmy oraz działy, których to dotyczyło, takie jak marketing, produkty, inżynieria, platformy, infrastruktura i jakość oprogramowania. Powiedziano mi, że osoby dotknięte problemem nagle utraciły dostęp do wewnętrznej sieci firmy. Sonos ogranicza obecnie także liczbę biur obsługi klienta, w tym jednego w Amsterdamie, który zostanie zamknięty jeszcze w tym roku.

Sonos potwierdził zwolnienia Krawędź W środę po południu dyrektor generalny firmy Patrick Spence wydał oświadczenie, w którym stwierdził: „Podjęliśmy trudną decyzję o pożegnaniu prawie 100 członków zespołu reprezentujących 6% firmy”. „To działanie było trudne, ale konieczne, aby zapewnić dalsze znaczące inwestycje w plan działania produktów Sonos, a jednocześnie zapewnić firmie Sonos długoterminowy sukces”.

Spence dodał również, że „nasze ciągłe zaangażowanie w przywracanie aplikacji i zadowolenie naszych klientów pozostaje naszym priorytetem i jesteśmy pewni, że dzisiejsze działania nie będą miały wpływu na naszą zdolność dotrzymania tej obietnicy”.

Te najnowsze cięcia wprowadzono w czasie, gdy Sonos nadal zmagał się ze skutkami katastrofalnego przeprojektowania aplikacji mobilnej. W zeszłym tygodniu podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników firmy Sonos dyrektor generalny Patrick Spence podkreślił, że naprawa aplikacji jest dla firmy najwyższym priorytetem — do tego stopnia, że ​​dwie premiery sprzętu zaplanowane na koniec tego roku zostały przełożone, aby skupić się na aplikacji.

„Nie spocznę, dopóki nie będziemy w stanie rozwiązać problemów i sprawić, że klienci ponownie pochwalą Sonos” – powiedział Spence. „Uważamy, że przede wszystkim powinniśmy skupić się na rozwiązaniu problemu aplikacji”. Można by pomyśleć, że zmniejszenie zatrudnienia w firmie byłoby sprzeczne z tym celem, ale tak właśnie zrobił Sonos. Krawędź Skontaktowałem się z firmą Sonos z prośbą o komentarz.

Problem z aplikacją stał się na tyle poważny, że Sonos powierzył członkowi zarządu Thomasowi Konradowi zadanie nadzorowania ulepszeń i zapewniania, że ​​wysiłki będą kontynuowane. Dyrektor ds. innowacji Nick Millington, który zaprojektował oryginalny system Sonos, również został poproszony o „zrobienie wszystkiego, co w naszej mocy, aby rozwiązać problemy z naszą nową aplikacją” – powiedział Spence.

READ  Horizon Zero Dawn Remaster na PS5 w przygotowaniu

Spence, który został dyrektorem generalnym Sonos w 2017 r., spotyka się z coraz częstszymi wezwaniami sfrustrowanych klientów do ustąpienia ze względu na wprowadzenie firmy w ten bałagan – mimo że przeprowadził Sonos przez długi szereg udanych premier produktów. „Dzięki aplikacji moje próby zwiększenia prędkości przyniosły odwrotny skutek” – przyznał podczas rozmowy 7 sierpnia.

Aktualizacja 14 sierpnia: Artykuł został zaktualizowany w celu potwierdzenia dzisiejszych zwolnień w Sonos i uwzględnienia oświadczenia dyrektora generalnego Patricka Spence’a.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *