Obsidian potwierdza, że ​​Avowed działa w 30 klatkach na sekundę na Xbox Series

Obsidian, twórca gry, potwierdził, że Avowed będzie działać z podstawową szybkością 30 klatek na sekundę na Xbox Series

mówić Podcast Żelaznych LordówDyrektor artystyczny Matt Hansen powiedział, że Obsidian „celuje w bazową liczbę 30 klatek na sekundę” w pierwszoosobowej grze RPG fantasy. Jednak 60 klatek na sekundę wydaje się mało prawdopodobne, nawet na mocniejszych Xbox Series

Zespół Obsidian zdecydował się użyć 30 klatek na sekundę, aby zapewnić bardziej wyrafinowaną grafikę, a ponieważ Avowed jest grą pierwszoosobową dla jednego gracza, „niekoniecznie potrzebujesz 60 klatek na sekundę” – wyjaśnił Hansen.

Jest to gra dla jednego gracza z perspektywy pierwszej osoby i niekoniecznie potrzebujesz 60 klatek.

„Naszym celem jest 30 klatek na sekundę, czyli minimum. Takie są oczekiwania” – powiedział Hansen.

„To gra pierwszoosobowa i niekoniecznie potrzebuje 60 klatek. Dzięki temu możemy mieć więcej zabawy z efektami wizualnymi, oświetleniem i wszystkimi innymi rzeczami.

„Zdecydowaliśmy się na te kompromisy stosunkowo wcześnie i bardzo nas to cieszy. Gra działa bardzo płynnie, biorąc pod uwagę intensywność grafiki, a to zawsze było naszym celem”.

Jednak Obsidian wciąż próbuje zrozumieć istotę wydajności: „To jedna z ostatnich rzeczy, które robisz” – mówi Hansen.

Premiera Avowed zaplanowana jest na luty 2025 roku na PC i Xbox Series Na tej liście znajdują się gry Starfield firmy Bethesda (która działa teraz w 60 klatkach na sekundę po aktualizacji po premierze), Redfall firmy Arkane Austin (która teraz także działa w 60 klatkach na sekundę po aktualizacji po premierze) oraz Hellblade 2 firmy Ninja Theory, która nie otrzymała jeszcze premiery Aktualizacja 60 klatek na sekundę.

W rzeczywistości rozumowanie Obsidianu dotyczące docelowej prędkości 30 klatek na sekundę odzwierciedla komentarze szefa rozwoju Bethesdy, Todda Howarda, wyjaśniającego, dlaczego Starfield wystartowało w zeszłym roku z prędkością 30 klatek na sekundę na obu konsolach Xbox Series

READ  Twitter Circle może być udostępniany większej liczbie użytkowników

„Myślę, że nie byłoby to zaskakujące, biorąc pod uwagę nasze poprzednie mecze i to, do czego dążymy” – powiedział wówczas Howard. „Zawsze są to ogromne, otwarte, w pełni dynamiczne i niezwykle szczegółowe światy, w których wszystko może się wydarzyć. I chcemy to zrobić. W rozdzielczości 4K nie chcemy poświęcać żadnego z nich.

„Na szczęście w tej grze udało nam się to uruchomić znakomicie. Często działa ona ze znacznie większą szybkością. Czasami dochodzi ona do 60. Jednak na konsolach zachowujemy to, ponieważ lubimy spójność, podczas gdy Ty nawet tego nie robisz pomyśl o tym.

„I nigdy nie chcemy poświęcać tego doświadczenia, które czyni nasze gry naprawdę wyjątkowymi. Jest to więc wspaniałe doświadczenie. Jesteśmy naprawdę zadowoleni z uczucia, jakie odczuwamy nawet w ogniu bitwy. Potrzebujemy tej przestrzeni, ponieważ w naszym życiu wszystko może się zdarzyć. zawody sportowe.”

Podobnie jak w przypadku ostatnich gier na konsolę Xbox, po uruchomieniu Avowed może pojawić się tryb wydajności 60 klatek na sekundę. Pojawiają się również pytania dotyczące ostatecznego wydania Avowed na PlayStation 5 po tym, jak Pentiment i Grounded przeniosły się z Obsidian na konkurencyjną konsolę w tym roku, a także potwierdzone plany Microsoftu dotyczące wydania Doom: The Dark Ages firmy Id Software i Indiana Jones and the Great Circle firmy MachineGames na PS5 w tym roku.

Microsoft powiedział, że premiera Avowed została przesunięta na luty, „aby dać graczom trochę wytchnienia”. Gra miała zostać wydana później w 2024 roku. IGN niedawno zaprezentował wersję demonstracyjną Avowed i byliśmy pod jej wrażeniem.

Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Możesz śledzić go na Twitterze pod adresem @wyp100. Możesz skontaktować się z Wesleyem pod adresem [email protected] lub poufnie pod adresem [email protected].

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *