Activision Blizzard Executive: Last of Us Show Sukces dowodzi, że sprzeciw Sony wobec fuzji jest bezpodstawny

HBO The Last of Us przyciąga uwagę w całym Internecie, ale być może nie spodziewałeś się, że przebojowa adaptacja gry wideo zostanie wciągnięta w tryb fuzji Microsoftu i Activision Blizzard.

na mnie ŚwiergotDyrektor ds. finansowych Activision Blizzard, Lulu Cheng Meservey, zwrócił uwagę na sukces serialu, pisząc: „To prawdziwy film, oglądany przez dziesiątki milionów… Szczególnie może Was zainteresować fakt, że The Last of Us zostało wyprodukowane przez Sony Pictures Television i PlayStation Produkcje”.

Meservey powiedział dalej, że sukces The Last of Us i późniejsze ponowne zainteresowanie grą wideo oznaczają, że nie ma powodu do obaw, że przejęcie Activision Blizzard przez Microsoft osłabi konkurencję.

„Sony ma niezrównaną przewagę w zakresie własności intelektualnej, nie tylko w grach, ale także w telewizji, filmie i muzyce – które można przekształcić w gry lub skomercjalizować istniejące gry” — kontynuuje Meservey. „Nic dziwnego, że nadal dominują jako lider rynku konsol. W grach Sony jest„ pierwszym z nas ”- i poradziłbyś sobie bez ochrony FTC”.

To kolejny przykład, jak Microsoft i Activision Blizzard albo rozrywają się na strzępy, albo wzmacniają Sony, starając się przeforsować fuzję. Microsoft wcześniej kontaktował się z PlayStation zbyt duże, by upaść Chociaż powiedział, że Xbox ma „wiele istotnych wad” w porównaniu z platformami konkurencji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *