On ogląda: Diana Ross zaskakuje Beyoncé, śpiewając „Happy Birthday” podczas jej trasy koncertowej Renaissance
W Beyhive zrobiło się tłoczno po rzadkim występie Beyoncé podczas Tygodnia Mody w Nowym Jorku.
Ikonę muzyki zauważono we wtorek wieczorem w dzielnicy Bushwick na Brooklynie, gdy siedziała w pierwszym rzędzie podczas pokazu Luar na jesień/zimę 2024 w olśniewającym zespole, którego nie można było przeoczyć.
Beyoncé pozowała przed kamerami ubrana w szarą haftowaną trzyczęściową sukienkę, buty do kolan i chustę zawieszoną nisko na piersi.
Skompletowała cały strój, dodając kowbojski kapelusz i torebkę Luara.
Wyjątkowy look inspirowany jest kolekcją couture Gaurava Gupty na wiosnę/lato 2024 i idealnie wpisuje się w zachodnią estetykę, w którą ostatnio modna jest Beyoncé.
Piosenkarka „Texas Hold 'Em” usiadła obok swojej matki, Tiny Knowles, i obserwowała, jak syn jej siostry Solange, Daniel Julez J. Smith, spaceruje po programie.
Smith założył za duży skórzany garnitur z detalami z futra i białym krawatem, a włosy splótł w warkocze zaczesane do tyłu.
Beyoncé pojawiła się wkrótce po tym, jak zaskoczyła fanów występem w reklamie Verizon podczas Super Bowl w ubiegły weekend, gdzie ogłosiła również, że wyda nową muzykę i nowy album.
Wkrótce po emisji reklamy w serwisach streamingowych pojawiły się jej nowe piosenki „Texas Hold 'Em” i „16 Carriages”, obie nawiązujące do gatunku muzyki country.
Więcej: Beyoncé błyszczy w kowbojskiej kreacji na ceremonii rozdania nagród Grammy 2024: zdjęcia
Oprócz nowej muzyki Beyoncé ujawniła niedawno, że wprowadzi na rynek nową markę produktów do pielęgnacji włosów: Cécred.
Ha reklama Towarzyszył mu podpis, który po prostu brzmiał: „Włosy są święte”. W poście wskazano również, że oficjalna premiera marki Cécred ma nastąpić 20 lutego.
. „Oddany pisarz. Przyjazny pionier kawy. Czytelnik. Fanatyk internetu. Miłośnik muzyki. Adwokat alkoholu”.