Praca
Beyond Meat modernizuje swojego charakterystycznego burgera roślinnego, mając nadzieję, że zdrowsze składniki pomogą mu zwiększyć słabnącą sprzedaż w Stanach Zjednoczonych.
Firma z siedzibą w El Segundo w Kalifornii poinformowała w środę, że jej nowe paszteciki Beyond Burger i podłogi Beyond Beef redukują tłuszcze nasycone o 60% poprzez przejście z olejów rzepakowego i kokosowego na olej z awokado. Nowsze produkty z wołowiny zawierają również mniej sodu i więcej białka.
Nowe produkty trafią do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych wiosną tego roku.
Beyond Meat aktualizował swoje produkty już wcześniej; To czwarta generacja Beyond Burger. Jednak założyciel i dyrektor generalny Beyond Meat, Ethan Brown, powiedział, że jest to największy krok naprzód, jaki marka zrobiła od czasu wejścia do sprzedaży Beyond Meat w 2016 roku.
Brown powiedział, że firma spędziła lata na opracowywaniu nowego przepisu z pomocą dietetyków i lekarzy, próbując zapewnić korzyści płynące z jedzenia roślinnego w burgerze naśladującym smak i konsystencję mięsa zwierzęcego.
„Zdrowie jest jednym z najważniejszych czynników napędzających kategorię mięsa pochodzenia roślinnego i czujemy się głęboko odpowiedzialni za spełnienie tych oczekiwań konsumentów” – Brown powiedział The Associated Press.
Beyond Meat również znajduje się pod presją z tego powodu Odwrócenie spadku sprzedaży w USA. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 roku przychody spółki w USA spadły o 34% ze względu na słaby popyt konsumencki. W listopadzie firma poinformowała, że zwolni 19% siły roboczej i rozważała ograniczenie niektórych produktów, takich jak suszone mięso, oraz ograniczenie swojej działalności w Chinach.
Sprzedaż Beyond Meat rośnie w Europie, gdzie sprzedaje burgery i nuggetsy w restauracjach McDonald's. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy ubiegłego roku jej przychody międzynarodowe wzrosły o 17%. Ale to nie wystarczyło, aby zrekompensować amerykańskie straty. McDonald's testuje kanapki Beyond Meat w USA, ale nie wprowadził ich na stałe do menu.
Inflacja jest jednym z powodów, dla których amerykańscy nabywcy w ostatnich latach zwrócili się ku tańszym źródłom białka. Jednak sceptycyzm konsumentów co do zdrowotności mięsa pochodzenia roślinnego – podsycany częściowo reklamami przemysłu mięsnego – również stanowi utrzymujący się problem. Na przykład Beyond Burger zawiera 25% zalecanej dziennej ilości tłuszczów nasyconych i 17% zalecanej ilości sodu.
Nowy Beyond Burger radykalnie poprawia ten profil zdrowotny. Zawiera 2 gramy tłuszczów nasyconych, czyli 10% zalecanej dziennej porcji i 14% zalecanej ilości sodu. Jeden burger zawiera 230 kalorii, czyli tyle samo, co poprzedni burger.
Dla porównania pasztet wołowy 80/20 marki Kroger ma mniej sodu, ale 9 gramów tłuszczów nasyconych – czyli 45% zalecanego spożycia – i 290 kalorii. Nowy Beyond Burger zawiera także mniej tłuszczów nasyconych i sodu niż jego główny konkurent roślinny, Impossible Burger firmy Impossible Foods.
Firma Beyond Meat, która do swoich burgerów zawsze wykorzystywała białko grochu, dodała do nowego burgera soczewicę, ryż i fasolę, aby poprawić przeżuwalność i zwiększyć zawartość białka. Burger zawiera teraz 21 gramów białka w porównaniu do 19 gramów białka zarówno w pasztecie wołowym 80/20, jak i w Impossible Burgerze.
Akcje Beyond Meat spadły w środę o ponad 1%. Spółka opublikuje 27 lutego wyniki za cały rok 2023.
Załaduj więcej…
{{#isDisplay}}
{{/isDisplay}}{{#isAniviewVideo}}
{{/isAniviewVideo}}{{#isSRVideo}}
{{/isSRVideo}}
„Nagradzany beeraholik. Fan Twittera. Podróżnik. Miłośnik jedzenia.