Brooklyn i Queens przygotujcie się: dziś rusza pociąg G Pain

Ta kolumna pierwotnie pojawiła się w dniu Na drodze, Cotygodniowy biuletyn zawierający wszystko, co musisz wiedzieć o transporcie w rejonie Nowego Jorku.

Subskrypcja Otrzymuj pełną wersję, zawierającą odpowiedzi na pytania czytelników, ciekawostki, zmiany w usługach i nie tylko, w swojej skrzynce odbiorczej w każdy czwartek.

Pasażerowie pociągu G powinni przygotować się na pełne bólu lato rozpoczynające się w piątek, ponieważ projekt budowlany MTA spowoduje zamknięcie całych odcinków linii 24 godziny na dobę do 3 września.

Blokady dzielą się na trzy etapy:

  • 28 czerwca – 5 lipca: Brak pociągów między Courthouse Square a Nassau Street.
  • 5 lipca – sierpień. 12: Na trasie Court Square do Bedford-Nostrand nie ma pociągów.
  • 12 sierpnia – 3 września: Brak pociągów pomiędzy Bedford-Nostrand i Church Street.

Z linii Crosstown korzysta w dni powszednie około 160 000 pasażerów.

Zamknięcia będą jednymi z największych od lat zakłóceń w transporcie publicznym w Nowym Jorku związanych z budową. Odkąd Zarząd Transportu Miasta Nowy Jork ogłosił zamknięcie pociągu L między Manhattanem a Brooklynem – plan, który były gubernator Andrew Cuomo nagle zmienił w 2019 r. – budowa infrastruktury tranzytowej nie zniechęciła wielu mieszkańców Brooklynu.

„To śmieci” – stwierdziła Genevieve Camille Morris, lat 40, z Greenpointu. „Trudno przedostać się przez Brooklyn bez pociągu G.”

Urzędnicy MTA twierdzą, że zamknięcie jest konieczne, aby wprowadzić od dawna oczekiwane ulepszenia na linii G. Prace obejmą wymianę 30 mil torów, aktualizację sygnałów opartych na technologii z lat 30. XX wieku, ułożenie nowych kabli i wymianę kilkunastu rozjazdów, które regularnie powodują opóźnienia .

„Te przełączniki są jednymi z najstarszych w systemie, również pochodzą z lat 30. i 40. XX wieku i często stanowią słabe punkty” – powiedział podczas posiedzenia komisji Sean Fitzpatrick, dyrektor ds. konstrukcji MTA.

W czasie trwania prac pasażerom autobusów wahadłowych na zamkniętych odcinkach będą udostępniane bezpłatne autobusy wahadłowe. Urzędnicy Zarządu Transportu miasta Nowy Jork oświadczyli, że współpracowali z Departamentem Transportu miasta w celu oczyszczenia skrzyżowań i dodania stref załadunku ciężarówek, aby zapobiec podwójnemu parkowaniu wzdłuż części tras autobusów wahadłowych. Władze nawiązały także współpracę z Citi Bike, aby zapewnić każdemu mieszkańcowi miasta jeden bezpłatny przejazd podczas blokady, korzystając z kodu „GTRAIN24”.

READ  Meta właściciel Facebooka sprzedaje Giphy ze stratą ponad 260 milionów dolarów | meta

Pasażerowie pociągów G mają jednak dobry powód, aby kwestionować prędkość powolnych autobusów wahadłowych MTA. Musieli z nich korzystać od miesięcy podczas niedawnych nocnych i weekendowych zamknięć na tej linii.

„Jeśli będę mógł uniknąć korzystania z nich (autobusów wahadłowych), będę ich unikać” – powiedział Matthew Khan, lat 19. „Wiem, że są bezpłatne, ale trwają znacznie dłużej i są bardziej niewygodne”.

23-letnia Yumi Mounir przygotowywała się do izolacji, ucząc się po raz pierwszy jeździć na rowerze. Powiedziała, że ​​planuje dojeżdżać do pracy na Manhattanie rowerem, zamiast korzystać z autobusów wahadłowych.

Kłopoty nie skończą się również po tej rundzie pracy. MTA spodziewa się w przyszłym roku większej liczby zamknięć linii G w nocy i w weekendy. Jednak urzędnicy twierdzą, że do 2027 r. zaktualizują sygnały na linii, aby umożliwić szybsze i częstsze kursowanie na linii G. Ulepszenia mogą pewnego dnia pozwolić na jazdę pociągami pełnej długości zamiast skróconych zestawów składających się z pięciu wagonów, które zmuszają pasażerów do podróżowania. działać na platformach.

Ciekawi pasażerowie

Masz pytanie, które chciałbyś nam zadać? Pytania ciekawskich podróżników przeznaczone są wyłącznie dla subskrybentów biuletynu On The Way. Zarejestruj się bezpłatnie tutaj Sprawdź także czwartkowy post, gdzie znajdziesz link umożliwiający zadawanie pytań!

Pytanie od Phila z Long Island

Czy Zarząd Transportu Miasta Nowy Jork nie mógłby zachować się nieodpowiedzialnie i nałożyć opłaty za zator?

Co mówi Clayton?

Zarząd Transportu miasta Nowy Jork uruchomił całą niezbędną infrastrukturę do pobierania opłat, ale podkreśla, że ​​nie może uruchomić tej usługi bez ostatecznej zgody trzech stron: Federalnej Administracji Autostrad, Miejskiego Departamentu Transportu i stanowego Departamentu Transportu. Umowa umożliwia Zarządowi Transportu Miasta Nowy Jork wdrożenie programu pilotażowego wykorzystującego opłaty za przejazd z dróg finansowanych ze środków federalnych do wspierania transportu zbiorowego. Nakaz Hochula, aby zaprzestać pobierania opłat w przypadku zatorów komunikacyjnych, oznacza, że ​​Departament Transportu stanu musi powstrzymać się od podpisania formularza.

READ  Oficjalne konto Ukrainy na Twitterze publikuje apele o darowizny kryptowalut w związku z rosyjską inwazją

„Nie przedstawiamy planów zawrócenia i przeprowadzenia zamachu stanu na stan Nowy Jork” – powiedział w środę prezes MTA Jano Lieber, gdy zadano mu to pytanie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *