Bungie, twórca Destiny 2, „naprawdę przepraszamy” za problemy z wydaniem ostatecznego formatu

Twórca Destiny 2, Bungie, przeprosił niezadowolonych fanów, którzy mieli problemy z wydaniem rozszerzenia The Final Shape.

Final Form wystartowało 4 czerwca, a Destiny 2 szybko napotkało poważne problemy z serwerem, które uniemożliwiły graczom przejście przez długo oczekiwaną kampanię. Wiele osób zgłaszało uruchamianie gry z poziomów kampanii, pomijanie ważnych scen i utratę postępów. Ponieważ pomogło to złagodzić problemy, Bungie opublikowała na Twitterze aktualizacje postępów, ale dla wielu graczy ta noc była napisana.

Ocena użytkowników gry The Final Shape na platformie Steam jest „w większości negatywna”. „Najlepiej wydane 40 dolców, jakie kiedykolwiek wydałem i najlepsze dwie godziny w moim życiu… Moim ulubionym było: „Serwery Destiny 2 są niedostępne. Odrzuć tę wiadomość i spróbuj ponownie” – powiedziała Cait. „Jeśli nadal nie masz wszystkiego kody błędów, dzisiaj jest dobry dzień, aby je zebrać” – mówi inny.

Teraz Bungie ma Tweetowano Aby rozwiązać różne problemy. „Witamy wszystkich. Chcielibyśmy przeprosić, jeśli problemy z łącznością uniemożliwiły wam dzisiejszą grę w The Final Shape lub czerpanie z niej przyjemności” – oznajmiło studio należące do Sony. „Ciężko pracujemy, próbując jak najszybciej rozwiązać każdy z tych problemów, a od dzisiejszego ranka rozwiązano już kilka problemów z łącznością”.

„Jeśli problemy z łącznością uniemożliwiły Ci dzisiaj grę lub cieszenie się The Final Shape, chcielibyśmy przeprosić.

Bungie przeprowadziło kilka ponownych uruchomień, próbując uporać się z błędami, które mogły uniemożliwić graczom działanie, twierdząc, że jest to „nasz najważniejszy problem do rozwiązania”. Ci, którzy przegapili przerywnik filmowy, mogą odtworzyć misję, uzyskując dostęp do notatki z misjami powtarzalnymi na środku mapy Pale Heart, radzi Bungie. Na końcu misji 1, 4, 5, 6 i 7 znajdują się przerywniki filmowe.

„Stworzyliśmy The Final Shape jako niesamowitą, kapryśną i opartą na fabule przygodę, która sprawi radość każdemu” – kontynuował Bungie. „Naprawdę nam przykro, jeśli problemy z połączeniem i niestabilność przeszkodziły w tym doświadczeniu, i obiecujemy kontynuować pracę, dopóki te problemy nie zostaną rozwiązane”.

To trudny początek dla The Final Shape, który wydaje się podsycać zainteresowanie strzelankami przez długi czas. W Destiny 2 jednocześnie grających na platformie Steam osiągnięto szczytową liczbę 315 285 graczy, co stanowi wystarczająco dużo, aby znaleźć się na liście pięciu najczęściej granych gier na platformie Valve. Microsoft i Sony nie podały numerów graczy na Xboxa i PlayStation.

READ  Tom Brady ogłasza emeryturę z NFL po 23 sezonach | Toma Brady'ego

The Final Shape kończy nadrzędną historię Destiny, umieszczając gracza w Podróżniku w konflikcie z tajemniczym Świadkiem. To kulminacja 10-letniej, często zaskakującej sagi Destiny, która pozostawiła fanów zastanawiających się, co będzie dalej. Niektórzy spekulują, że Bungie pracuje nad Destiny 3.

Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Znajdź go na Twitterze pod adresem @wyp100. Z Wesleyem można się skontaktować pod adresem [email protected] lub poufnie pod adresem [email protected].

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *