Po latach spekulacji, plotek i dokuczania Capcom potwierdził nieuniknione: nowe pokolenie uliczny wojownik Nadchodzi.
Ukończono japońskie studio sportowe Cotygodniowe odliczanie Z wydaniem w poniedziałek rano Street Fighter6. 30-sekundowy zwiastun skupia się na dwóch głównych bohaterach: klasycznej Rue uderzającej w smoka i nowym bohaterze serii, Luke’u (który został wprowadzony jako DLC). Street Fighter vs.) Kamera naprzemiennie przybliża palce u rąk, nóg i podskakujące mięśnie, powiększając, aby pokazać zawodników wpatrujących się w siebie i odświeżających ataki, każdy podkreślony krótkimi efektami rozprysku farby.
-
Elastyczność, aby oczyścić nerwy. Nawiązanie do nowej mechaniki środkowej bitwy w tej serii?
Capcom
-
Luke wpatruje się w Rio.
-
Nowy zwiastun firmy Capcom podkreśla szczegóły, takie jak perełki potu i falujące mięśnie.
Capcom
-
Również podkręcanie palców.
-
Skacze dookoła.
-
Podobnie jak w innych nowoczesnych 3D, niektóre pociągnięcia farby kwitnie uliczny wojownik Gry.
Chociaż w tym zwiastunie nie ma „ostatecznej” rozgrywki (a właściwie wojny jak w każdej innej grze), krótkie ujęcia powiększają takie elementy, jak paznokcie, włosy i ubranie. Planowany poziom szczegółów w czasie rzeczywistym (w przeciwieństwie do wstępnie renderowanej sceny kinowej). Capcom nie potwierdził jeszcze, na jakim silniku 3D będzie działać ta gra, ale na pierwszy rzut oka animacje włosów zwiastuna i odblaskowa skóra są podobne do postaci z gier na silniku RE. Zło obywatelskie7 I Obywatelstwo Zła Wioska.
Capcom
Zwiastun jest zupełnie nowy Street Fighter6 Logo, które szuka znaków „SF” otoczonych sześciokątem w stylu MMA. Czy to oznacza, że gra będzie podążać za ciężką mechaniką przycinania popularnych produktów, takich jak UFC? A może Capcom wybrał format sześciostronicowy, aby wycenić numer gry?
Zwiastun ogłoszenia Street Fighter 6
W każdym razie Capcom podsumowuje zwiastun, sugerując, że fani nie będą oglądać dużo SF6 Nowości do „tego lata” oznaczają, że okres rozwoju gry jest jeszcze bardzo wczesny. Chociaż te dwie postacie wyglądają bardziej szczegółowo i realistycznie niż jakakolwiek inna bijatyka firmy Capcom, Capcom nie jest gotowy do ogłaszania witryn docelowych.
„Profesjonalny webaholik. Pisarz. Telewizyjny geek. Nieuleczalny podróżnik. Znawca mediów społecznościowych. Ekspert od bekonu.”