Coppola płaci za marketing „dużych miast”?




Coppola płaci za marketing „dużych miast”?
Amerykański Zoetrop

Na początku tego tygodnia nadeszła wiadomość, że wart 120 milionów dolarów projekt Francisa Forda Coppoli „Megalopolis” wreszcie podpisał umowę dystrybucyjną z Lionsgate w USA, zgodnie z którą film wejdzie do kin jesienią tego roku.

Hit kinowy był wyświetlany w Los Angeles przed premierą w Cannes, a następnie miał trudności ze znalezieniem amerykańskiego studia chętnego do szerokiej dystrybucji kinowej filmu – i poniesienia wszystkich wielomilionowych kosztów z tym związanych.

Okazuje się, że Lionsgate prawdopodobnie to podchwyciło, ponieważ nie wymagało od nich wkładania pieniędzy w usta. THR Z doniesień wynika, że ​​młody major nie pokryje kosztów marketingu filmu.

Źródła handlowe sugerują również, że Coppola będzie prawdopodobnie musiał wydać dodatkowe 15–20 milionów dolarów na premierę tej wielkości, ale faktyczna liczba nie jest w tej chwili znana.

Film będzie także wyświetlany na niektórych ekranach IMAX, co będzie częścią działań marketingowych. Premiera filmu w Cannes spotkała się z mieszanymi recenzjami krytyków, ale przyciągnęła więcej uwagi niż większość pozostałych filmów razem wziętych.

„Megalopolis” trafi do kin w Stanach Zjednoczonych 27 września.






Poprzedni artykułJessica Alba opowiada o filmie „Fantastyczna Czwórka”
Następny artykułW czwartym sezonie ujawniono trzy role „tylko w zabójstwach”.








READ  Pierce Brosnan: Cillian Murphy sprawdzi się świetnie w roli Jamesa Bonda

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *