Druga część Cyberpunka będzie dotyczyć bardziej dystopijnej Ameryki

Cyberpunka 2077 dzieje się w Miasto nocy, fikcyjne kalifornijskie miasto, które miało uosabiać koniec amerykańskiej nadwyżki kapitalistycznej. Korporacje kierują wszystkim, ludzie muszą zwrócić się w stronę przestępczości, aby zrobić krok do przodu, a jedynym ujściem pocieszenia jest społeczeństwo, ponieważ systemy nie zrobią nic, aby ci pomóc. Wygląda jednak na to, że deweloper CD Projekt RED nie poszedł dalej, tworząc dystopijną scenerię niedalekiej przyszłości i chce lepiej zobrazować problemy, przed którymi stają Amerykanie w sequelu o kryptonimie. Orion.

Studio opublikowało nowy odcinek swojego programu Odpowiedz na podcast (Dzięki, Pistolet z papieru kamiennego), w którym odbywają się wywiady z deweloperami ze studiów firmy na całym świecie. Najnowszym był wywiad z Paulem Sasko, zastępcą dyrektora gry, na temat nadchodzącej gry Cyberpunk Gra jest obecnie rozwijana w nowym studiu CDPR w Bostonie. Sasko opowiadał o tym, jak się wtedy czuł Cyberpunka 2077 Miał przedstawiać dystopijną amerykańską przyszłość, a po wielokrotnych podróżach do tego miasta przez lata od premiery gry w 2020 r. nie wydawało się, że włożyli wystarczający wysiłek w niektóre tematy.

„Myślę, że na przykład w niektórych miejscach nie zaszliśmy wystarczająco daleko” – powiedział Sasko. „Na przykład kryzys bezdomności, kiedy na to patrzę, mówię: «Nie jesteśmy wystarczająco daleko w tym temacie». ’77. „Myśleliśmy, że jesteśmy nieszczęśliwi, ale tylko zarysowaliśmy powierzchnię”.

Czytaj więcej: Iluzoryczna wolnośćNowe zakończenie jest idealnym zakończeniem Cyberpunka 2077

Dan Herrenberg, producent wykonawczy w Cyberpunk kontynuacja, zażartował 2077 „Gdzieś w namiocie był bezdomny” i zespół uznał, że to wystarczy, ale Amerykanie powiedzieli mu, że potrzebują „całego miasta” ludzi bez domów w Night City, aby uchwycić kryzys bezdomności w kraju. Sasco twierdzi, że życie w Ameryce dało mu lepsze spojrzenie na powszechność tych problemów.

READ  iFixit sprzeda prawie każdą część Steam Deck - w tym całą płytę główną

„Myśleliśmy o tym w ten sposób” – powiedział Sasco. A ja odpowiadam: „Codzienna droga do pociągu jest czasem bardziej stresująca”.

chwila CyberpunkUkazywanie problemów systemowych, takich jak bezdomność, to jedno – mówi Sasko, który nad tym pracuje Orion W Ameryce pomoże im to odkryć mniej radykalne sprzeczności, m.in 2077Pokrywy włazów nie są takie, jakie można zobaczyć w Niemczech Te, które można zobaczyć w amerykańskich miastach.

„Kiedy jedziesz do Ameryki, widzisz takie rzeczy, jak krany, miejsce ich umieszczenia i jak wyglądają” – powiedział Sasko. „Latarnie, do tego parkingi. Kosze na śmieci przed domem, tuż przy ulicy. W Polsce, w Europie tego prawie nigdzie nie widać, jakby było dużo niuansów.” […] Nasze granice są różne i nasz kolor jest inny we wszystkich naszych znakach. To wszystko jest trochę inne i nie psuje to immersji, ale to tylko taka mała rzecz, przy której myślisz: „OK, może to nie zostało, no wiesz, stworzone przez ludzi, którzy tu mieszkają, lub ludzi, którzy w pełni rozumieją cała kultura amerykańska.”

Na przykład praca nad poprawkami popremierowymi Widmowa wolność Po raz pierwszy od dekady proces ekspansji zakończył się Nikt w CD Projekt RED nad tym nie pracuje Cyberpunka 2077. Chociaż A Złe uruchomienie I wiele kontrowersji, studio ma Odwróciłem grę Rzeczywiście Zarobiło im to 750 milionów dolarów.

.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *