Dyrektor generalny Olive Garden twierdzi, że inflacja fast foodów skłania klientów do siadania przy zniżkach

Według dyrektora generalnego Darden Restaurants, Ricka Cardenasa, ceny za stolik w sieciach fast foodów powodują, że niektórzy klienci rezygnują z przejazdów samochodem na rzecz prawdziwie swobodnych posiłków.

Darden, właściciel popularnych franczyz, w tym Olive Garden i Longhorn Steakhouse, nie wykorzystał jeszcze tego trendu, ale wpływowi konkurenci, tacy jak Brinker International, właściciel Chili’s, i Dine Brands, spółka matka Applebee, rozpoczęli marketing skierowany do klientów fast foodów , powiedziała Cardenas. Tanie oferty. .

W czwartkowej rozmowie telefonicznej o wynikach kwartalnych Darden Cardenas stwierdziła, że ​​dane branżowe pokazują „niewielkie przesunięcie” z restauracji typu fast food na konkurencję.

taśma ochrona ostatni To się zmienia % zmiany
Redukcja bezpośrednia Firma restauracyjna Darden 153,26 -1.03 -0,67%
On je Międzynarodowa firma Brinker 71,26 -0,15 -0,21%
Dług Dine Brands Global Inc. 38.02 -0,51 -1,32%

Olive Garden ponownie podnosi ceny menu

Klienci wchodzą do restauracji Olive Garden w Pittsburghu w Kalifornii, USA, w piątek, 9 grudnia 2022 r. (David Paul Morris/Bloomberg za pośrednictwem Getty Images/Getty Images)

„Konsument naprawdę koncentruje się na cenie, jaką płaci wszędzie, a nie tylko w restauracjach” – stwierdziła Cárdenas.

Jego komentarze pojawiają się po niedawnym sondażu Prowadzone przez LendingTree Okazało się, że 78% konsumentów uważa obecnie fast food za zakup „luksusowy” ze względu na wyższe ceny.

Propozycja Trumpa dotycząca ulg podatkowych byłaby „ogromna” dla restauracji i serwerów: Jon Taffer

Połowa ankietowanych stwierdziła, że ​​uważa fast foody za luksus, ponieważ borykają się z problemami finansowymi. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku Amerykanów, którzy zarabiają mniej niż 30 000 dolarów rocznie (71%), rodziców z małymi dziećmi (58%) i pokolenia Z (58%).

Presja finansowa oznacza, że ​​mniej osób odwiedza punkty typu drive-thru. Wyniki pokazują, że trzech na czterech Amerykanów zazwyczaj je fast food raz w tygodniu, ale 62% respondentów stwierdziło, że je rzadziej ze względu na koszty.

McDonald’s realizuje zamówienia poprzez kierowanie sztuczną inteligencją

Duży posiłek Smasher w Chili's Grill & Bar

Chili’s wprowadziło na rynek Big Smasher Burger, zrobiony z pokrojonej w kostkę czerwonej cebuli, sałaty, pikli, sosu Tysiąca Wysp, sera amerykańskiego i prawie półfuntowego burgera rozbitego ręcznie, a wszystko to za jedyne 10,99 dolarów. (Grill i bar chili)

Niektóre franczyzy odpowiedziały umowami tymczasowymi. McDonald’s dodał pozycję menu za 5 dolarów W czerwcu Wendy’s wprowadziła ofertę śniadaniową za 3 dolary, obie przez ograniczony czas.

Restauracje casual wymyśliły własne innowacje, aby odpocząć od niezadowolonej bazy konsumentów fast foodów. Niedawno firma Chili’s wprowadziła na rynek burgera „Big Smasher” inspirowanego Big Maciem, który zawiera dwa razy więcej mięsa za jedyne 10,99 USD w zestawie z wartościowym posiłkiem, czyli tylko o około 1 USD drożej niż wyjście do McDonald’s.

Pobierz FOX Business gdziekolwiek jesteś, klikając tutaj

Applebee’s osobno wprowadziło różne oferty posiłków, których celem jest konkurowanie z sieciami fast foodów, powiedział w maju CNBC dyrektor generalny Dine Brands, John Peyton.

Breck Dumas z FOX Business przyczynił się do powstania tego raportu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *