Dyrektor generalny Spotify potwierdza, że ​​wkrótce pojawi się wersja „deluxe” z dźwiękiem o wysokiej rozdzielczości

Historia Spotify HiFi ma wiele zwrotów akcji. Usługa wysokiej jakości strumieniowego przesyłania muzyki, ogłoszona po raz pierwszy ponad trzy lata temu, jeszcze nie powstała. Z ostatnich raportów wynika, że ​​bezstratny dźwięk będzie dołączany do innych korzyści (takich jak zaawansowane zarządzanie bibliotekami, playlisty oparte na sztucznej inteligencji i lepsza jakość dźwięku w słuchawkach) jako dodatek do subskrypcji premium Spotify. Dziś podczas rozmowy telefonicznej Spotify o wynikach dyrektor generalny firmy, Daniel Ek, potwierdził, że wciąż trwają prace nad ofertą lepszą niż Premium – choć nie podał dokładnego harmonogramu, kiedy będzie dostępna.

W prawdopodobnie moim ulubionym zastosowaniu banału z branży technologicznej Ek stwierdził, że wysiłki są jeszcze „wczesne”. (Dla tych, którzy śledzą wyniki w domu, minęło 1247 dni, odkąd Spotify po raz pierwszy ogłosiło HiFi.) „Plan jest taki, aby zaoferować znacznie lepszą wersję Spotify” – powiedział Ek. „Pomyśl o czymś około 5 dolarów więcej niż obecny poziom premium, więc prawdopodobnie będzie to około 17 lub 18 dolarów, ale jest to rodzaj luksusowej wersji Spotify, która ma wszystkie zalety zwykłej wersji Spotify, ale ma o wiele większą kontrolę i jest znacznie wyższa. jakość we wszystkich obszarach.” i kilka innych rzeczy, o których nie jestem jeszcze gotowy, aby mówić.

Ta cena będzie zgodna Bloomberga Szacuje się, że poziom ten kosztuje około 5 dolarów więcej niż miesięczna cena Spotify wynosząca 11,99 dolarów. Bez względu na to, jaką formę ostatecznie przyjmie bezstratna usługa audio Spotify, będzie ona bardzo różna od pierwotnych wyobrażeń firmy. Wszystko wskazuje na to, że Spotify był zaskoczony, gdy Apple i Amazon zaczęły oferować dźwięk o wysokiej rozdzielczości w ramach swoich standardowych planów subskrypcyjnych. Wiodąca firma zajmująca się streamingiem muzyki zawsze zamierzała sprzedawać to za dodatkową opłatą.

READ  Instagram dodaje Reels przypominające TikTok do edycji i odkrywania

Firmy te mogą bardziej agresywnie ustalać ceny, ponieważ mają wiele innych oddziałów, które pomagają zrównoważyć wszelkie straty. Spotify nie miało jednak tyle szczęścia, więc firma musiała zmienić swoje plany i zaproponować dodatkowy pakiet, który byłby atrakcyjny dla jak największej liczby użytkowników aplikacji. Wreszcie moment wydaje się właściwy.

„Istnieje duża grupa naszych 246 milionów subskrybentów, którzy chcą znacznie lepszej wersji Spotify. Są to wielcy fani muzyki, którzy szukają przede wszystkim większej elastyczności w sposobie korzystania ze Spotify i możliwości muzycznych, jakie oferuje Spotify” – powiedział Ek.

Bloomberga Spotify podobno zamierza wypuścić swoją wersję „deluxe” (jak nazywa ją Ek) jeszcze w tym roku. Zatem po całym tym oczekiwaniu pozostało nam tylko kilka miesięcy, zanim dowiemy się wszystkiego, co wiąże się z planem dodawania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *