słaby występ Jeszcze gorszy odbiór społeczny Firma Boring Company Elona Muska została zmuszona w dużej mierze do odejścia od swoich bardziej ambitnych przedsięwzięć i zamiast tego wybrała nadanie priorytetu bardziej przyjaznym politycznie mieszkańcom. Teraz mówi się, że Musk skupia się na Teksasie i Miami w najbliższej przyszłości firmy.
Według dokumentów z 2021 r. Boring złożył wniosek o pozwolenie na budowę nowego i złożonego stanowiska testowego w Bastop Country w pobliżu Austin. Dostał to Tydzień Biznesowy Bloomberga. Firma podobno planuje wybudować na terenie zabudowanym kompleks na terenie, w którym wybuduje „tyle tuneli, ile potrzeba”, aby przetestować nowe technologie budowy podziemnych rur. Każdy z tuneli na poligonie może rozciągać się na około 300-600 stóp.
Oprócz tuneli, na terenie Boring w Teksasie znajduje się 10 prefabrykowanych domów o powierzchni 550 stóp kwadratowych z jedną sypialnią dla pracowników i może pewnego dnia obejmować kawiarnię i budynki handlowe.
Tymczasem około 1300 mil na wschód firma złożyła niedawno nową propozycję 6,2 mil. Ring Tunel w Miami. Ta propozycja od środka Raporty, twierdzi, że tak zwana „North Miami Beach Loop” może przewozić ponad 7500 pasażerów na godzinę. Ogólnie rzecz biorąc, Boring uważa, że liczba ta może wzrosnąć do 15 000 na godzinę, chociaż BorOstatnie wyświetlacze to jakakolwiek wskazówka, która jest jeszcze bardzo odległa.
The Boring Corporation szacuje, że proponowany projekt w Miami będzie kosztował od 185 do 220 milionów dolarów, a jego budowa może zająć mniej niż trzy lata. Firma identyfikuje również sposoby, w jakie może rozwinąć się na 6,2-milowej trasie, która mogłaby dodać połączenia do Hard Rock Stadium i kampusu Biscayne Florida International University. Podobnie jak w przypadku wszystkich projektów związanych z Muskiem, te terminy i szacunki należy traktować z ostrożnością.
Jednak propozycje spotkały się z podekscytowaniem przynajmniej niektórych urzędników z Florydy.
„Mamy duży ruch i to będzie sposób na znaczne zmniejszenie tego ruchu” – powiedział Insiderowi Michael Joseph, komisarz North Miami Beach. Joseph twierdzi, że wydatki Muska mogą stanowić ułamek kosztów większych planów infrastrukturalnych, prawdopodobnie zaczynając od kilku stosunkowo poważnych zakłóceń w lokalnej gospodarce.
Propozycja z Miami reprezentuje drugą próbę pozbycia się Boringa być ziemiąAni na Florydzie od kilku lat. Zeszłego lata burmistrz Fort Lauderdale powiedział, że miasto było: Zatwierdzony Propozycja budowy tunelu łączącego miasto w kierunku plaży, coś jest Piła K „Naprawdę innowacyjny sposób na zmniejszenie zatorów na drogach”.
Oba nowe projekty wynikają z dużej liczby zgłoszonych ryzyk i strategicznej reorientacji w firmie. Chociaż Boring miał kiedyś wielkie plany na lata budowy tuneli łączących Waszyngton i Baltimore i innych, które miały przetransportować mieszkańców Los Angeles na stadion Dodger, starania te zostały wstrzymane przez ograniczenia regulacyjne i przegląd środowiskowy, Bloomberg Uwagi. Na znak rozdrażnienia firma podobno usunęła wszelkie odniesienia do projektów ze swojej strony internetowej.
„Myślę, że można ogłosić tych zmarłych” – powiedziała wówczas Bloombergowi Dina Pelzer, szefowa strategicznego doradztwa gospodarczego.
Z drugiej strony, inne wciąż aktywne projekty nie zdołały wygenerować takiego poziomu szumu, jaki osiągnęły inne biznesy poboczne Muska. Na przykład w Las Vegas, gdzie obecnie jest nudno Pracuje Tunel, który prowadzi kierowców do Centrum Kongresowego Las Vegas, a samochody nadal mogą osiągać prędkość maksymalną około 35 mil na godzinę. I muszę jeździć jeden po drugim. Opublikowane filmy pokazują pasażerów korzystających z tunelu przez pół minuty idealny.
Z czysto praktycznego punktu widzenia georeorientacja Boringa ma sens, szczególnie w Teksasie. Na przykład Tesla jest oficjalnie on się przeprowadził Jej siedziba znajdowała się od Palo Alto do Austin w zeszłym roku, podobnie jak Musk samego siebie. Teksas i Austin również doświadczyły największego napływu pracowników technologicznych imigracja Również podczas pandemii, chociaż zdarzają się Oznaki Część tej zmiany jest przynajmniej częściowo uregulowana Na zewnątrz.
Obszary miejskie Teksasu i Florydy, w których w dużej mierze brakuje metra i innych form transportu publicznego, słusznie potrzebują gruntownego przeobrażenia infrastruktury transportowej. Niezależnie od tego, czy tępe, ale słabe lampy mogą mieć znaczenie w tym dziale, tak czy inaczej, zupełnie inna rzecz.
„Nagradzany beeraholik. Fan Twittera. Podróżnik. Miłośnik jedzenia.