Jay Z Chce wiedzieć, ile zarabia jego słynna linia koniaku, i składa pozew przeciwko swoim partnerom z Bacardi, aby uzyskać te informacje.
W dokumentach otrzymanych przez TMZ Hip HopFirma SC Liquor, należąca do Jay-Z, domaga się od Bacardi całkowitej przejrzystości finansowej, jeśli chodzi o D’Usse… znakomitą markę koniaku, z którą Jay i Bacardi są partnerami 50/50.
Jay współpracuje z firmą alkoholową D’Usse od 2011 roku… często wykrzykuje markę w swoich piosenkach, a nawet pił ją podczas jednej ze swoich nagród Grammy, aby ją promować. Jednak pozew wyjaśnia – niezbyt dobrze – o spółce, oficjalnie nazwanej D’Usse LLC.
W dokumencie spółka Jay-Z. Mówi, że potrzebuje wszystkich ksiąg i rejestrów, lokalizacji wszystkich magazynów, w których D’Usse przechowuje beczki, butelki i akcesoria… a także wszystkich informacji związanych z inwentarzem fizycznym Bacardi i procesem inwentaryzacji.
Nie jest jasne, co skłoniło J do zażądania tych informacji, ale jasne jest, że istnieje pewien stopień nieufności między partnerami. Pięknie mówi to zdanie lekarzy: SC stwierdza, że alkohol „musi monitorować zachowanie”. [Bacardi’s] Biznes w celu ochrony praw SC jako „partnera w firmie”.
Skontaktowaliśmy się z Jay-Z i Bacardi w celu uzyskania komentarza… jak dotąd bez odpowiedzi.
„Profesjonalny webaholik. Pisarz. Telewizyjny geek. Nieuleczalny podróżnik. Znawca mediów społecznościowych. Ekspert od bekonu.”