ten Ulepszona palisada Hyundai Miało zostać ujawnione za kilka dni, 13 kwietnia, ale kot wyczołgał się z torby nieco wcześnie – a winowajcą był nie kto inny jak sam Hyundai. Oficjalny kanał firmy na YouTube nieumyślnie wykorzystał cały obraz zaktualizowanego dużego SUV-a jako zdjęcie na okładkę do transmisji na żywo, ujawniając pojazd dla wszystkich.
Najwyraźniej stało się to kilka godzin temu i chociaż sama transmisja na żywo została od tego czasu usunięta, serwisy informacyjne takie jak Silnik 1 Udało mi się wyciąć obraz i go zachować. Jak widać, cały front jest dobrze widoczny, chociaż niewiele jest rzeczy, które nie zostały ujawnione w oficjalnych zwiastunach z zeszłego tygodnia.
Najbardziej zauważalną zmianą jest bardziej kanciasta kratka, która teraz u góry wypływa na zewnątrz, wypełniając przestrzeń zajmowaną wcześniej przez wskazówki. Ta duża apertura ma „parametryczne” wstawki przypominające klejnoty, które można również znaleźć na Tucson, w tym „ukryte” światła tego samochodu na zewnętrznych krawędziach. Pionowe, diodowe światła do jazdy dziennej Palisade, które wcześniej miały kształt litery C, teraz tworzą prostą linię w rogach.
Co więcej, główne reflektory zostały przeprojektowane, aby pasowały do nowych świateł do jazdy dziennej, podobnie jak najwyraźniej najwyższej jakości satynowy chromowany spojler podbródkowy. Charakter pisma alternatywny. Pokazano tu również nowe, wieloramienne felgi aluminiowe w stylu turbiny.
Więcej szczegółów ujawniono w wyciekającym renderze, który został odkryty przez koreański blog samochodowy, co wskazuje, że ulepszona Palisade otrzyma również nowy tylny zderzak, górną deskę rozdzielczą, konsolę środkową i kierownicę, prawdopodobnie na wzór nowszych modeli, takich jak Tucson. W ramach renowacji można spodziewać się również nowych opcji kolorystycznych i wykończeniowych.
Inne nowe funkcje obejmują większy 12,3-calowy ekran dotykowy (wcześniej do 10,25 cala), „pełnoekranowe lusterko wsteczne” (prawdopodobnie cyfrowe z widokiem z kamery), odporne na deszcz „hydrofobowe” okna oraz inteligentny pilot Assist System parking, klucz cyfrowy, bardziej zaawansowany system sterowania głosowego, ulepszona funkcja zdalnego sterowania Bluelink w pojeździe i niestandardowy „tryb przeciągania”.
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, Palisade otrzyma zaktualizowany autonomiczny system hamowania awaryjnego z wykrywaniem rowerzystów, ruchem poprzecznym i nadjeżdżających pojazdów, unikaniem kolizji w martwym polu, asystentem jazdy na autostradzie II (półautonomiczna jazda 2 poziomu ze wspomaganiem zmiany pasa), cofaniem AEB i regulacja prędkości na zakrętach dla adaptacyjnego tempomatu. Dzięki temu jest na bieżąco z najnowszymi modelami Hyundai.
Nie wspomniano o żadnych zmianach mechanicznych, więc spodziewaj się, że Palisade będzie korzystał z tych samych silników – wolnossącego V6 o pojemności 3,8 litra w wersjach MPI (277 KM) i z bezpośrednim wtryskiem (295 KM), a także czterocylindrowego turbodiesla o pojemności 2,2 litra produkując 200 KM i 441 Nm momentu obrotowego. Wszystkie są obecnie połączone z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów z możliwością wyboru napędu na przednie lub na wszystkie koła.
Galeria zdjęć: 2022 Hyundai Palisade 3.8 V6 w Malezji
„Nagradzany beeraholik. Fan Twittera. Podróżnik. Miłośnik jedzenia.