„Musieliśmy wykonać ciężką pracę” przy produkcji Baldur’s Gate 3, mówi dyrektor generalny Larian Studios

Swen Finke z Larian Studios opowiedział o kulturze kryzysowej w studiu, przyznając, że zespół czasami musiał „zrobić mały kryzys”, kiedy „coś się działo”. [the studio] „Nie przewidział”.

W pytaniach i odpowiedziach prowadzonych przez Vincke po jego przemówieniu na konferencji Digital Dragons w Polsce, Vincke został zapytany, czy zespół był kiedykolwiek zmuszony do spasowania – to znaczy, termin nadawany studiom ekstremalnie pracującym w nadgodzinach, zmuszającym pracowników do przygotowania gry gotowy na datę premiery — i choć zespół nie był „zbyt” zobowiązany do poradzenia sobie z kryzysem i „z pewnością mniej pracował nad BG3 niż w przeszłości” – powiedział Finke – „kłamstwem byłoby powiedzieć, że to zrobiliśmy „nie” w ogóle poradzić sobie z kryzysem.

Aldor’s Gate 3 dla opornych: podstawy wszystkiego, co musisz wiedzieć (ale boisz się zapytać)Obejrzyj na YouTube

„Nie harowaliśmy za bardzo” – powiedział Finke (dzięki, JR+). „Ale musieliśmy wykonać ciężką pracę. I szczerze mówiąc, myślę, że zawsze będziesz mieć trochę pracy, gdy próbujesz coś dokończyć, zwłaszcza gdy jest wiele złożoności do złożenia. „

Finke dodał również, że każdemu, kto musiał pracować do późna, płacono za nadgodziny – wiele studiów rzekomo tego nie robiło – i tylko „bardzo, bardzo rzadko” ludzie pracowali w weekendy lub po 20:00 w nocy.

Na początku tygodnia Larian Studios, twórca Baldur’s Gate 3, podzielił się „rozczarowującą wiadomością”, że premiery luksusowej wersji fizycznej konsoli PS5 w Ameryce Północnej po raz kolejny zostały opóźnione, tym razem na lipiec 2024 roku.

Larian potwierdził również niedawno, że jego następną grą nie będzie Baldur’s Gate 4, DLC ani nic innego związanego z Dungeons and Dragons… ale zauważył, że pracuje nad innymi grami.

READ  Apple Intelligence wprowadzi chip A18 do tańszych iPhone'ów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *