Ogłoszono Smite 2, test alfa odbędzie się wiosną 2024 r

Wieloosobowa arena bitew online dla wielu graczy Smite otrzyma nową, błyszczącą, samodzielną kontynuację: Smite 2 został oficjalnie ogłoszony na Mistrzostwach Świata Smite 2024. Kontynuacja zachowa tę samą podstawową rozgrywkę, którą znają gracze Smite, ale sama rozgrywka jest przebudowywana z Od A do Z dla następnej generacji. Obejrzyjcie zwiastun zapowiedzi powyżej i pierwszy film zapowiadający poniżej.

Jeśli nie wiesz, Smite to gra MOBA, taka jak League of Legends czy Dota 2 – dwie drużyny składające się z pięciu graczy walczą o kontrolę nad mapą z trzema pasami, przy czym każda drużyna rośnie w siłę przez cały mecz, aż do momentu, gdy jedna z nich udaje mu się zniszczyć bazę wroga. . W przeciwieństwie do innych gier MOBA, w Smite gra się z perspektywy trzeciej osoby, więc jesteś w samym środku bitwy, w której walczysz z potężnymi bogami, zamiast planować strategię z góry na dół. Są one również zaprojektowane tak, aby były kompatybilne z konsolami i można w nie łatwo grać za pomocą kontrolera.

Oryginalna gra została wydana w 2014 roku i działała na silniku Unreal Engine 3, więc Smite 2 – zbudowany przy użyciu Unreal Engine 5 – stanowi ogromny skok technologiczny. Travis Brown, dyrektor generalny Titan Forge Games, opisuje Smite 2 jako „szansę, aby cofnąć się o krok, wyciągnąć wszystkie wnioski wyciągnięte z 10 lat tworzenia Smite jako jednej z najbardziej udanych gier wieloosobowych wszechczasów i zrobić to wszystko znacznie lepiej. ”

Oprócz ulepszeń wizualnych, animacji i nowych efektów dla grywalnych awatarów Smite, Smite 2 będzie także zawierać kilka ulepszeń rozgrywki: nowe umiejętności dla niektórych postaci, zupełnie nowy backend i system dobierania graczy, nowe funkcje map i nowy interfejs użytkownika.

W Smite 2 planowanych jest także pięciu nowych bogów, począwszy od Hekate, greckiej bogini magii, w którą będzie można grać w ramach testów alfa Smite 2 zaplanowanych na wiosnę 2024 roku.

Oryginalna gra Smite będzie nadal działać jako samodzielna gra.

Odbudowując Smite 2 od podstaw, zespół programistów Titan Forge Games również wykorzystuje okazję do wprowadzenia kilku podstawowych poprawek do gry, próbując zapewnić bardziej strategiczną głębię.

READ  Google zaoferuje klientom narzędzia sztucznej inteligencji do „remiksowania” treści kampanii reklamowych: raport

Podczas Uderzenia 1 bogowie używają mocy fizycznej lub magicznej i nie mogą używać przedmiotów, które nie należą do ich typu mocy. Smite 2 usunie te ograniczenia, umożliwiając wszystkim bogom budowanie wszystkich przedmiotów i skalowanie indywidualnych umiejętności w oparciu o nowe statystyki siły i inteligencji. Relikty zostaną całkowicie usunięte, a sklep z przedmiotami zostanie przebudowany, aby ułatwić graczom dynamiczne dostosowywanie swoich buildów podczas meczu.

Stworzenie zupełnie nowej wersji gry po 10 latach ciągłych aktualizacji to ogromne zadanie – w Smite 1 jest 130 bogów i nie wszyscy z nich będą od razu dostępni do gry w Smite 2, choć twórcy planują docelowo wprowadzić wszystkich bogów w sequelu.

Jednak nie cała zawartość Smite zostanie przeniesiona do Smite 2. Skórki w grze wydane przed rokiem 11 nie zostaną przeniesione, ponieważ zespół stwierdził, że po prostu nie jest możliwe odtworzenie ogromnej ilości zawartości wydanej w przeszłości Chociaż 10 lat. Mimo że planowano stary system, który odzwierciedlał inwestycje weteranów, poraził graczy.

Na szczęście dla tych, którzy wolą pozostać przy oryginalnej grze, Smite 2 nie zastąpi Smite 1. Oryginalna gra będzie nadal działać jako samodzielna gra i będzie otrzymywać regularne aktualizacje w dającej się przewidzieć przyszłości.

Smite 2 ukaże się na PC, Steam Deck i Xbox Series

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *