Ryota Suzuki jest dyrektorem bitewnym w Final Fantasy XVI, ale zanim dołączył do Square Enix, spędził ponad dwie dekady pracując nad imponującymi grami akcji dla firmy Capcom, takimi jak Devil May Cry 5, Dragon’s Dogma i Monster Hunter: World.
Suzuki mówi, że kolejnym ważnym wpisem w wieloletniej serii Final Fantasy jest jego przełomowe dzieło, zapowiadające wiadomość na żywo: „Naprawdę uważam, że ta gra jest moim arcydziełem”.
Suzuki mówi dalej, że ma nadzieję, że „ci, którzy nigdy nie grali w grę akcji, mogą spróbować Final Fantasy XVI. Mam nadzieję, że ta gra da ci szansę doświadczenia słodyczy, jaką może przynieść gra akcji”.
To jest dokładnie to, co chcielibyśmy usłyszeć od szefa gry, ponieważ hype na grę osiąga szczyt zaledwie kilka dni po jej wydaniu. Niecierpliwie wyczekiwana gra RPG akcji zadebiutuje 11 czerwca i najwyraźniej będzie wymagać jednego dnia.
. „Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Bacon geek. Badacz internetu. Hipsterski miłośnik telewizji”.