„The Flash” rozpoczyna się z 60 milionami dolarów otwarcia – ostateczny termin

Jest wiele lekcji do nauczenia się w ten weekend, ale najważniejszą jest to, jak to jest dla dużej wytwórni filmowej otwierać film z dużą liczbą aktorów, przede wszystkim z główną gwiazdą, niedostępną dla prasy. To wielkie pytanie, które pojawia się w głowach wszystkich po kampanii Ezry Millera na lata 2020-2022 dotyczącej Warner Bros. 200 milionów dolarów DC światłoco nie wygląda dobrze z 3 dniami 60 milionów dolarów, z 70 milionów dolarów do 75 milionów dolarów, których oczekiwało studio. Studio wciąż oczekuje na dostawę filmu i dostawę do czerwcowego weekendu 70 milionów dolarów ponad 4 dni (jeśli tak jest, to jest to pierwszy raz, kiedy święto federalne, które nie okazało się jeszcze wielkim dniem filmowym, przyniosło dzienny dochód brutto z filmu na północ od 10 milionów dolarów; w zeszłym roku Świat Jurajski: Dominium Zarobił 8,6 miliona dolarów tylko w wolny poniedziałek w czerwcu). Zdjęcie zarobiło wczoraj 24,5 miliona dolarów (co obejmuje czwartkowe zapowiedzi). Inne studia uważają te liczby za niższe. Oglądając wczorajsze zapowiedzi za 9,7 miliona dolarów, na pierwszy rzut oka wyglądało to tak błysk Miał potencjał, by przekroczyć prognozy weekendowe, a teraz wydaje się to mniej prawdopodobne. Czy film powinien trafić bezpośrednio do usługi przesyłania strumieniowego Warners Max? Oczywiście nie. Muszą zarobić jak najwięcej pieniędzy, i to przez okna.

Po uzyskaniu zezwolenia na strajk SAG-AFTRA rozmowy muszą schodzić na bok, a aktorzy, którym nie wolno wciskać się w takie sytuacje, studia, streamerzy itp. mogą pomyśleć dwa razy, zanim zagrają niesławną twardą piłkę, ponieważ tak się dzieje. obsada nie jest dostępna do promowania dużego filmu. Już teraz San Diego Comic-Con sprawdza twórców seriali telewizyjnych, dla których Warners nie liczył na Millera. światłoNa trasie prasowej gwiazdy, która po kłopotach prawnych zadebiutowała w Hollywood podczas poniedziałkowej premiery światło który był ograniczony do zdjęcia rozmówcy z czerwonego dywanu (nie wywiadów wideo ani prasowych, z wyjątkiem kilku blogerów), ale większość obsady nie była dostępna dla prasy 360 stopni, którą słyszymy.

READ  Taylor Swift wyjawia, że ​​Kenny Chesney dawał jej pieniądze, gdy była nastolatką

Należy pamiętać, że nocne programy, które ściemniały podczas strajku WGA, również spotęgowały tutaj problemy Warnera. Podczas gdy Keaton pojawiał się na pokazach pytań i odpowiedzi w Londynie i Paryżu oraz wylewał informacje o filmie w mediach społecznościowych, był zajęty kręceniem chrząszcz 2 Dla Warner Bros. Sasha Calle, która gra Supergirl, naciskała w Miami w Teksasie. Gdzie był Ben Affleck? Telewizja późną nocą zapewnia dobrą zabawę, nie wspominając o kontrolowanym środowisku, w którym utalentowani mogą uniknąć ostrych rozmów. Powodem, dla którego wielu nie usiadło z dużą częścią prasy, jest to, że nie byli na haczyku za zadawanie niewygodnych pytań na temat głównej gwiazdy filmu, Millera. światło Nie mieli też promocji partnerskiej o wartości 80–100 mln USD +, jak większość tych filarów wsparcia (jednak mieli kilku partnerów, takich jak Puma z błysk trampki), co jest niezbędne, jeśli chodzi o wyciszenie letniego szumu i otwarcie filmu na duże liczby.

Ale dzieje się tu coś jeszcze światłoktóry współpracownik DC, James Gunn, nazwał w styczniu „być może jednym z najwspanialszych filmów o superbohaterach, jakie kiedykolwiek powstały”, widzowie nie zgadzają się, dając mu b CinemaScore I 77% Na Comscore/Screen Engine PostTrak wychodzi z rekomendacją 59%. Ten szum, poza tym, że światło Zbyt ciężki dla mężczyzn i nie przyciąga dużej liczby kobiet Aquaman I Cudowna kobieta spowalnia to.

Co powiesz na całe multiwersum i przywrócenie Batmana Michaela Keatona? Dla przeciętnego kinomana Joe, co światło To na koniec film o postaci DC dla głębszego wszechświata, a to jest Flash. Zagłębienie się w świat filmu o superbohaterach wiąże się z ryzykiem opublikowania mniej niż 100 milionów dolarów plus automaty, i tak, franczyzy muszą gdzieś się zacząć, np. byk I Kapitan Ameryka: Pierwsze starcie (65 milionów dolarów) i byk (65,7 mln USD). Aquaman Mógł zaksięgować 3-dniowe 67,8 miliona dolarów, ale wystartował w święta Bożego Narodzenia i rozpoczął podgląd z 105,4 miliona dolarów w ciągu 5-dniowego A-CinemaScore. Zauważysz jednak, że zbliża się weekend, którego Warner Bros. jeszcze nie ogłosił. DC migać 2 Wraz z reżyserem Andym Muschiettim ogłaszają, że zamierza wyreżyserować Gunna i zagrać w nowym szefie DC, Peterze Safran. Ordynans, Odważny i śmiały.

Widzisz, żadne studio nie żałowałoby sytuacji, w której znajdował się Warners światło Konkurenci i partnerzy marketingowi bardzo chwalą Burbank w Kalifornii za prowadzenie najlepszej możliwej kampanii z zabawnymi zwiastunami, które sprzedają film głównie na temat superbohatera The Flash, a także Powrót Batmana Michaela Keatona. Nikt nie wini Warnerów za zawiązanie butów i upadek tutaj. Aby przekazać wiadomość, Warners wydał duże pieniądze na zwiastuny. iSpot, który monitoruje, jakie studia emitują w reklamach telewizyjnych w USA (ponownie, to tylko jeden aspekt światłocałkowitych wydatków na kampanię marketingową) pokazuje, że Warners zapłacił 31,3 miliona dolarów za strony z filmem Millera, który wygenerował 1,07 miliarda wyświetleń. To w iSpot mierzy więcej niż to, co wydał Disney Strażnicy Galaktyki vol. 3 (24,3 miliona dolarów) i rasistowski (12,9 miliona dolarów), więcej niż kiedykolwiek wydano Paramount Transformers: Bunt potworów (17,2 miliona dolarów) i 3 razy więcej niż wydało Sony Spider-Man: Poprzez Spider-Verse (10,9 miliona dolarów). lepsze sieci błysk Punkty według wyświetleń to ABC, ESPN, TNT, Fox i NBC, podczas gdy najlepszymi programami spotów filmowych DC były mecze NBA, SportsCenter, NFL (pamiętaj, Warners wyciągnął spot Super Bowl), College Basketball i program Today.

READ  Recenzja Spacemana w serwisie Netflix: Powolne i smutne science-fiction

Inne dania na wynos z tego weekendu:

Zgodnie z oczekiwaniami nie tylko błysk, Ale Disney/Pixar rasistowski Nie był ani magiem ognia, ani magiem lodu 30 milionów dolarów 3 dni po piątku kosztuje około 11,6 miliona dolarów. 4 dni mogą być 33 miliony dolarów. Po złych recenzjach w Cannes zawsze wiedzieliśmy, że ten film Pixara o mieszkańcach Ognia i Lodu nie będzie zachwycał. Cały pomysł był trudny do przekonania do całego pomysłu dla dzieci i rodzin, ale co więcej, film wydaje się być rozwodnioną wersją pikantnego egzystencjalnego materiału, który widzieliśmy w studiu Emeryville w Kalifornii z na lewą stronę I duch. Ten sam stary, ten sam stary. Wiedziałeś, że to będzie do bani, kiedy usłyszeliśmy o tych wszystkich fryzurach. Kto wiedział, że będziemy żyć w epoce, w której Illumination prześcignie Pixara pod względem zysków? Pixar i Disney Animation już teraz starają się wypełnić twórczą pustkę pozostawioną po odejściu Johna Lassetera.

Czterodniowy box office z tymi wszystkimi rzeczami w toku Spider-Man: Poprzez Spider-Verse (Prawdopodobnie też 30 milionów dolarów 3 dni w 3 weekendy, 33 miliony dolarów 4 dni dróg rasistowski z drugiego miejsca) płacąc w weekend prawie 200 milionów dolarów. To jest coś, z czego show-biznes jest bardzo zadowolony z całego tego produktu na rynku, mimo że sprzedaż się zaczyna błysk I rasistowski.

więcej….

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *