United Airlines wprowadza spersonalizowane reklamy na ekranach oparć siedzeń

United twierdzi, że jego nowa platforma, Kinective Media, współpracuje już z duńskimi liniami wycieczkowymi, Macy’s, IHG Hotels & Resorts, TelevisaUnivision i JPMorgan Chase, które oferują szereg kart kredytowych pod wspólną marką United.

Platforma jest najnowszym przykładem linii lotniczych próbujących pozyskać nowe linie przychodów i wykorzystać lukratywne programy lojalnościowe. Linie Delta Air Lines poinformowały na początku 2023 r., że zaczną oferować bezpłatne Wi-Fi klientom, jeśli są oni zarejestrowanymi członkami programu częstych lotów SkyMiles.

„W przeciwieństwie do niektórych platform mediów handlowych, United zapewnia markom z wielu branż możliwość dotarcia do zaangażowanych klientów na całej ścieżce marketingowej – od rozważenia marki po konwersję – w wysoce spersonalizowany i trafny sposób, co już widzimy niesamowite rezultaty Wyniki” – powiedział w komunikacie prasowym Richard Nunn, dyrektor generalny programu lojalnościowego MileagePlus firmy United.

United odmówiło podania oczekiwanej sprzedaży w ramach tej inicjatywy.

Klienci mogą Wycofać Linia lotnicza stwierdziła, że ​​widzi ukierunkowane reklamy na stronie internetowej United i twierdzi, że reklamodawcy nie mają dostępu do danych osobowych klientów.

„Istnieje potencjał, aby na jednego pasażera przypadało 3,5 godziny uwagi, biorąc pod uwagę średni czas lotu” – stwierdził United.

Linia lotnicza przechodzi obecnie gruntowną modernizację swoich kabin wąskokadłubowych, w tym system rozrywki pokładowej z nowymi ekranami i innymi funkcjami, chociaż problemy w łańcuchu dostaw opóźniły renowację niektórych samolotów.

READ  Ogólnie najwolniejsza inflacja konsumencka w Chinach pozostawia miejsce na więcej bodźców

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *